nedjelja, 23. listopada 2011.

DO I LIKE IT? O DA SVIĐA MI SE

Trebalo mi je nekako puno vremena da počnem i da napišem svoj prvi post. Blog još uvjek izgleda dosta siromašno,ali kada se naučim putovati njime i koristiti sva čuda tehnike u njegovu svrhu biti će bolje.

Kutija je nastala na način da mi moja djevojčica kaže; - svima si napravila kutiju samo meni ne





započinjala sam joj kutiju nekoliko puta i onda na nekom dijelu dobijem novu ideju ili vidim novu kutiju i
ostane ona bez kutije

ali nije samo to problem,problem su sada i njezine godine u kojima je (dvanaest), teško je naći motiv kojim da bude zadovoljna sada i za godinu dana






odmakla je djevojčice koja voli šljokice,a opet predaleko od "prave tinejđerice",kada sam ugledala ovaj motiv rekla sam si to je,to







i naravno da mora biti roza i da se mora malo sjajiti,na šabloni zlatna pasta




pa iznad još malo zlata ali u tragovima



ma znati ćete koliko sam se potrudila - ovaj cvijet sam radila ja,osoba koja je prije mjesec dana
prvi puta primila heklaču u ruke

i na kraju



 do I like it    O, DA
do she like it, o yeaah!

Broj komentara: 8:

  1. Ma na ravno da će joj se sviđati!Nježna,bogata i bajkovita kakvu samo djevojčica može poželjeti.

    Pozdrav i dobrodošla!

    OdgovoriIzbriši
  2. drago mi je vidjeti još jedno poznato lice u blogerskom svijetu:)).......ja sam u zadnje vrijeme malo off s blogovima ali sve će to uskoro doći na mjesto>:))....
    a kutijica?.....baš onakva kakvu mame s ljubavlju rade za svoje velike-male princeze:))....savšena,prepuna pomno biranih detalja:))....

    OdgovoriIzbriši
  3. krasan ti je blogić a post je odličan!!! pozz veliki!

    OdgovoriIzbriši
  4. Dobrodosla u blogerske vode:-)
    Kutijica je prelijepa!

    OdgovoriIzbriši
  5. I ja ti želim jednu veliku dobrodošlicu!!
    A kutijica... prelijepa, odličan odabir boja i motiva, bravo Anči:))

    OdgovoriIzbriši
  6. Kutijica je prelepa.I cvet je lep,iako je prvenac,(meni obicno prvi rad uvek bude najbolji).

    OdgovoriIzbriši
  7. Oba rada su mi izvrsna! Lijep pozdrav i nadam se da ćemo ih vidjeti još ;)

    OdgovoriIzbriši

Hvala, na komentarima