srijeda, 4. prosinca 2013.

Povratak uz pismo djedu Mrazu




Nakon izbivanja najteže je napraviti "kambek"
 
 
ja sam svoj povratak odlučila napraviti uz djeda Mraza za mnoge djeda Božićnjaka
 
ja nekako najviše volim izraz djed Mraz
 
 
još nije kasno da s klincom napišete Pismo djedu Mrazu
 
 
 
mi to radimo svake godine
 
ima nekoliko adresa na koje možete pisati
 
mi koristimo ove
 
 
 
 
 
 
ili možete poslati  pravo pismo na adresu
 
 
Santa Claus’ Main Post Office
Santa’s Workshop Village
Tähtikuja 1, Rovaniemi
96930 ARCTIC CIRCLE.
 
 
 
 


Broj komentara: 5:

  1. Sad se i meni piše pismo djeda mrazu :)

    OdgovoriIzbriši
  2. imeni s epiše a posebice mojoj djeci,no oni će već to učiniti, hvala za linkove :D lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Idem i ja poviriti linkove iako nemam male dječice:)

    OdgovoriIzbriši
  4. drago mi je da si ponovo tu!
    Imaš na mom blogu nagradicu-igricu ako si raspoložena za igranje.

    OdgovoriIzbriši

Hvala, na komentarima