nedjelja, 1. travnja 2012.

Reciklirane svijećice od ljuski jaja



svijećice u ljuski jaja

potrebno vam je naravno
jaje

i sviječica,a ostalo po želji i potrebi

jaje prerežete po pola


zatim ga obojajte, dekupagirajte ili ga jednostavno
ukrasite po vašoj volji

zatim uzmite svijećicu i rastavite ju
           
                                         vosak                      fitilj                 lim


fitilj stavite u ljusku jajeta


rastopite vosak i ulijte u ljusku
ostavite da se ohladi
ja sam se odlučila
da stavim u terakota teglicu
u teglicu sam stavila cvječarsku spužvu,
mahovinu,malo perja i ukrasića


 
probajte jednostavno i vrlo efektno,a mogućnosti upotrebe i izrade
su nebrojene.

Broj komentara: 10:

  1. i ja kažem,super ideje!!.....i odlično se slaže s guskama:))...

    OdgovoriIzbriši
  2. HOLA AMIGA !!!!!!!!!! ME ALEGRO DE SALUDARTE !!!!
    PRECIOSO TRABAJO ESTE QUE NOS ENSEÑAS. SALUDOS DESDE CADIZ, ESPAÑA.

    OdgovoriIzbriši
  3. Divna ideja i super dekoracija.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super ideja, a da znaš da sam i sama planirala od ljuski jajeta napraviti koju svjećicu. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlična ideja, baš jednostavno a totalno efektno!!! :)))

    OdgovoriIzbriši
  6. super ideja, meni je totalno nova i mislim da ću je iskoristiti ;-D

    OdgovoriIzbriši
  7. ovo je odlično vrlo kreativno baš mi se sviđa

    OdgovoriIzbriši

Hvala, na komentarima