nedjelja, 15. travnja 2012.

Zamjenska osnovna boja za decoupage

 U zadnje vrijeme mi se desilo nekoliko puta da budem upitana koju
bijelu boju koristim.

Bijela boja s kojom sam ja započela raditi
je zapravo "zamjenska" hobi boja, i onda sam
mislila kako fensi firme i fensi pakiranja
s malo većom cijenom zasigurno daju više i bolje,
ali
prevarirala sam se,u pravilu nisam puno više dobila od njih,
dapače, neke su bile ispod svih mojih očekivanja i jedva čekala
da ih potrošim.

Boja koju ja koristim je Takril, pakiranje od 750ml košta koju
kunu više od 30 kn.



triks~ ako vam je nezgodno što se nalazi u kantici, doma sigurno imate
koje pakiranje od skuplje boje,operete bočicu i u nju nalijete boju ili
se jednostavno poslužite s bočicom od pet ambalaže za vodu.

I ono što je najbolje imate ju u svim trgovinama boja i lakova.

Broj komentara: 9:

  1. hvala, i ja sam u potrazi za pravom bojom! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. I sama sam se uvjerila u to, iako mi je trebalo dosta vremena da se razuvjerim da hobby boja ne mora nužno biti i najbolja boja...po savjetu iskusnih blogerica i ja sam počela koristiti bijelu boju i to fasenu koja se pokazala najbolja za shabby!
    hvala što si podijelila s nama svoje iskustvo
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga hvala na ovoj informaciji , odmah je idem kupiti!

    OdgovoriIzbriši
  4. odlicno,volim kada se neke fancy stvari zamene onim pristupacnijim,boljeg kvaliteta.

    OdgovoriIzbriši
  5. da li se moze plastika bojat sa ovom Takril bojom

    OdgovoriIzbriši
  6. da možete samo biste trebali prije površinu premazati primerom,imate ih u kemobojama mala flašica je ispod 20,00 kn u hoby dućanima malo skuplje ili jednostavno površinu prešpricate lakom za kosu,isto se odnosi na staklo

    OdgovoriIzbriši
  7. Excellent Working Dear Friend Nice Information Share all over the world.trendy cycle shops london.God Bless You..bicycle shops in west london - bicycle shops in west london
    http://usedcycleshoplondon.blogspot.com/2012/05/trendy-cycle-shops-london-bicycle-shops.html

    OdgovoriIzbriši
  8. ajme a ja preko 30 kuna dam za malu bocicu od mozda 2 dcl! nikad vise, hvala na ovome :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Ako nekom trebaju zamjenske boje za printer ovdje može naći odličnu ponudu. - tinte za printere

    OdgovoriIzbriši

Hvala, na komentarima